söndag 11 april 2010


Vilken härlig dag det varit. Vi har varit ute hela dagen! Jag har skottat snö och hjälpt våren på traven både hos oss och hos mamma.
Det va ju marknad i dag i Forsbacka med flera knallar. Jag beställde ett halsband med tre hjärtan på som barnens namn ska stå på. Jätte fint!
Visar en bild på de sen när jag fått de. Har också hunnit med en litet ryck på våran glasaltan. Men det är mycket att fixa med innan den blir klar. Mycket skräp samlar vi på oss under vintern. Våran ved får också ligga där under vintern så det är lätt att hämta den och då blir det ju så skräpigt.
Jag va in till Köpis i går och då köpte jag lite penséer som ska planteras ute i en kruka. Fröna som jag sått inne har börjat växa, så solrosorna har jag fått binda upp.
Nu får det gärna vara flera soldagar så allt gräs tittar fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar