måndag 14 juni 2010


I dag är det Måndag och det har gått några dagar på Sommarlovet. Men mina morgonpigga barn har inte fattat att man ska sova ut när man är ledig! Rosa är den som sover längst.
Ronja går på ridläger nu i några dagar så hon är bara så lycklig för de! Älskar ju hästar och det undrar jag vad hon fått i från.
I går kväll började vi att måla på altanen. Den röda väggen ska få bli vit precis som allt annat, nästan. Kenneth blir bara lite galen när jag vill måla om saker.Jag har kommit med den galna idén att måla allt avlutat vitt! Han va helt emot de förr men nu får jag nog snart som jag vill!
I dag hittade jag flera gamla fönster hos mamma som jag ska göra något av. Vi får se vad det blir!
Jag skulle vilja göra ett växthus, men få se.
Jag har nästan målat klart stolen som jag klädde om för länge sen. "Bättre sent än aldrig" använder jag ofta just nu. Det är inte likt mig för jag brukar ju vara lite ivrig! Men man har ju inte lika mycket tid nu som förr!
Bara familjetid!
Bilder på stolen kommer, den kommer bli kanon snygg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar