lördag 8 maj 2010


I går var vi på en tur till Dalarna. Jag, Rosa, Jessika och grabbarna. Det va ju Rättviksmarknad. Vi va också till Lager 157.
Det blev några fynd! I en butik i Sågmyra vid Lager 157 fanns det massor med roliga saker och där hittade en T-shirt och en kjol till Rosa som ni ser på bilden."Villervalla" så fina kläder har dom. En mössa köpte jag också med svart botten och stjärnor!
På marknaden köpte jag korv, blommor
godisremmar, munkar och strumpor. Det klassiska som jag brukar hitta på marknader.....
Solen tittade fram då och då, men det blåste isbjörnar så det va ju synd. Men en mysig dag blev det i allafall.
Åk till Lager 157 på ett besök så kan ni nog göra mycket fynd. Jag tycker att dom hade massor med fina kläder. Mycket "bas" kläder. Tights, linnen, t-shirtar i olika fina färger.

1 kommentar:

  1. Vilka roliga kläder! Måste också åka dit nångång! Travlig helg på dig! Kram!

    SvaraRadera