fredag 26 mars 2010


I dag är det Fredag och veckorna bara rusar i väg. Tänkte att tiden ska gå saktare när man är hemma om dagarna, men icke....
I går va jag och tittade på min brorsas nya lägenhet och fick lite gamla möbler som jag ska måla och piffa till. En fotölj och två bänkar! Ska visa före och efter bilder på dom så ni får se.
Efter som min man är målare så får jag sällan hjälpa till att måla. Han tycker att det går snabbare och att det blir bättre om han gör de.
Men dom här möblerna får jag fixa själv.
På eftermiddagen ska jag i väg och köpa lite påskägg. Bäst att passa på när barnen är borta på egna äventyr. Skönt att vara i tid för en gång skull!
Jag har en förmåga att göra de mesta i sista minuten......

1 kommentar:

  1. Härligt att så lite frön! Här har vi glömt bort att odla påskgräs i år och nu är det för sent! Hoppas det blir påsk ändå ;).
    Ha en skön helg!
    Kram Victoria

    SvaraRadera